Для викладачів

Розподілення навантаження викладачів в семестрах:

***

КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ КАФЕДРИ МЕТРОЛОГІЇ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ (МБЖД)

Мета концепції.

На основі впровадження передових інформаційних технологій і передових методів навчання, грунтованих на цих технологіях забезпечити підготовку фахівців, що відповідають сучасним вимогам наукової і виробничої діяльності.
Організація методичної допомоги науково-педагогічним співробітникам кафедри у вдосконаленні методів навчання і виховання студентів.
Узагальнення і поширення передового, педагогічного досвіду.

1. Стратегія методичної роботи кафедри МБЖД.

1.1. Постійний аналіз умов викладання і підтримки творчої активності науково-педагогічних співробітників (НПС) кафедри і студентів.

    Здійснюється через:

  • постійний моніторинг учбового процесу;
  • систематичний контроль за якістю проведення усіх видів зайняття;
  • вивчення мотиваційної спрямованості НПС кафедри і студентів;
  • визначення рівня професійної і методичної підготовки початківців преподавателей;
  • ведення анонімних опитувань студентів про якість проведення зайняття і так далі.

2. Підвищення кваліфікації і вдосконалення педагогічної майстерності науково-педагогічних співробітників кафедри

    Здійснюється через:

  • інформаційне забезпечення НПС кафедри про сучасні методи навчання і виховання;
  • організацію підвищення кваліфікації НПС кафедри на курсах підвищення кваліфікації і в наукових організаціях;
  • атестацію науково-педагогічних співробітників;
  • індивідуальну роботу з молодими викладачами по їх професійному становленню;
  • самоосвіта НПС кафедри і так далі.

3. Узагальнення і поширення позитивного, педагогічного досвіду НПС кафедри.

    Здійснюється через:

  • організацію відвідування зайняття НПС кафедри, впровадження передових сучасних методів навчання (проблемний підхід, індивідуальне навчання, сучасні інформаційні технологи і так далі);
  • освітлення в наочній агітації кафедри передового досвіду науково-педагогічних співробітників;
  • проведення міжкафедральних семінарів з обміну досвідом і передовими технологіями в області освіти, виховання і так далі.

4. Взаємодія з іншими вищими учбовими закладами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в області освіти і виховання.

    Здійснюється через:

  • індивідуальне стажування НПС кафедри в інших вищих учбових закладах;
  • проведення міжвузівських семінарів з обміну досвідом;
  • проведення пробного зайняття в інших вищих учбових закладах і так далі.

5. Організація і впровадження педагогічних експериментів з метою пошуку нових технологій, форм і методів навчання.

    Здійснюється через:

  • створення курсів дисциплін з переважаючим часом для самостійної пізнавальної діяльності студентів та відповідної цієї діяльності методичної літератури;
  • організацію якісного індивідуального навчання вже на перших курсах навчання студентів;
  • проведення з найбільш підготовленими студентами «проблемних» видів зайняття, на якому студентам на початку зайняття формулюється проблема, а у кінці — вони повинні запропонувати шляхи її рішення і так далі.

6. Якісна розробка і ведення методичної документації

    Здійснюється через:

  • постійне вдосконалення ОКХ і ОПП, що відповідають сучасним вимогам наукової і виробничої діяльності;
  • створення електронної бази методичної документації на кафедрі;
  • вдосконалення форм ведення методичної документації і так далі.
    Реалізація концепції приведе до:

  • підвищенню рівня професійної компетентності НПС кафедри;
  • збереженню і поліпшенню якості підготовки студентів, що навчаються на кафедрі;
  • вдосконаленню системи підготовки фахівців, що відповідають сучасним вимогам наукової і виробничої діяльності;
    самореалізації НПС кафедри і студентів.